26-02-12 Reflexió: Avui hem fet l'exposició del projecte d'oci alternatiu per a joves. Després hem fet adolescents i joves en risc d'exclusió social i hem escrit tots els factors, hem parlat de quan treballem al carrer que hem de prevenir, facilitar i permetre. Després hem vist adolescents i joves en risc d'exclusió social i hem escrit tots els factors. Hem estat dient la feina que li tocava a l'educador que era recull de comandes, les necessitats de la gent, motivar, recolzar, acompanyar a aquests joves o adolescents, crear diferents grups d'interessos o necessitats. Més tard hem fet les àrees d'intervenció: Àrea familiar o de convivència, Àrea escolar i formativa, Àrea escolar i formativa, Àrea d'oci i temps de lleure, Àrea racional i Àrea de la Salut.
L'Edurne ens ha posat feina de projectes que hi ha a 3 pàgines webs.
De 12:00 a 14:00 hem tingut a la Tina hem començat llegint un text titulat el mundo d'un escriptor uruguaià que explica que ens podem trobar diferents col.lectius i diferents persones. Seguidament hem vist un conta ( la cenicienta que no querìa comer perdices. De deures ens ha dit que a casa lleguíssim el 3.4: Perfil i funcions del monitor/a. Per últim hem acabat fent 3 rols playing: el primer d'un monitor i 5 nens conflictius que es posaven amb un nen; després s'ha comentat, el 2on era un grup de iaies que estaven en un taller de lectura hi havien 2 monitors un era d'un estil autoritari i l'altre era més tranquil i hi havien 2 iaies que s'havien enfadat molt fort; després s'ha comentat el roll playing. I el 3er cas ha sigut de 3 angles que volien fer una classe de aquagym i hi havia un monitor suplent que es trobava malament. També l'hem comentat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario