viernes, 23 de marzo de 2012

23-02-12 Reflexió: Avui les 3 primeres hores hem continuat fent el treball en equip: Projecte d'oci alternatiu per a joves i ja l'hem acabat.
De 12:00 a 14:00 amb la Tina hem continuat dient la llista de possibilitats on pot treballar un monitor/a sociocultural. Hem estat fent la teòrica de fases de formació de grups: fase inicial, fase d'indentificació progressiva, fase de cohesió, actuacions dins del grup: Facilitadores, escasa participació ( no presionar als que parlin poc li expondrem com alguna cosa a dir mirant dessimuladament), excessiva participació (només parla aquella persona), hem estat veient els rols actius i els rols passius. Dels rols actius: el rol del més capaç, el rol de l'oposició, el rol del cap informal, el rol del popular, el rol del pallasso, el rol del sumís/sa, el rol del marginat/da, el rol l'outsider (persona intel.ligent).
Hem estat veient els diferents estils directius: autocràtic-autoritari, democràtic-participatiu, laissez faire(deixa fer)- laxista, i el paternista-maternalista. Hem vist també la missió del monitor, les característiques comporta mentals del/la monitor/a: comportaments convencionals, i els comportaments no convencionals. El comportament del monitor mentre treballi. Hem estat parlant de fer un roll playing tots els de la classe uns faran d'algun grup social i els altres faran de monitors per veure el comportament i actuació del monitor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario